Rendeld meg az animációdat

Edit Template

Marketing animációk. Tippek, típusok, felhasználás

Marketing célok meghatározása

Ha marketing kampányt készítünk, akkor pontosan tudunk kell, hogy a potenciális vásárlókat milyen információval illetve milyen megfelelő eszközzel és tartalommal célozzuk meg. A videó animáció azt teszi lehetővé, hogy a képek, az animáció, a zene és a narrátori hang által, egyszerre adjon információt az adott termék(ek)ről, miközben szórakoztat és nem utolsó sorban az érzelmekre hat. Mivel több csatornán keresztül, egy időben kommunikál, ezért nem véletlen, hogy a marketing stratégiák szerves részét képzik.

Az animációs videó tartalom több funkcióban szolgálhatja a céljaidat. Mindenekelőtt érdemes meghatározni az eredményeket, hiszen a megfelelő animációt is a különböző célok szerint választjuk majd ki.

Explainer Video (Magyarázó videó)

Az explainer videó olyan magyarázó videó, melyben egy terméket vagy szolgáltatást mutatnak be. Számos dramaturgiát lehet követni, ám a legnépszerűbb, amikor egy probléma megoldásának folyamatát ismertetjük: általában egy főszereplőnek kell megfejtenie a probléma nyitját.

Educational Video (Oktató videó)

Az Educational Video, olyan oktató videó, amelynek célja, hogy a vásárló közönségnek, választ, megoldást kínáljon egy általa felvetett kérdésre. Oktatói videóra a legszemléletesebb példa egy termék használati utasítása.  Ne feledjük azonban, hogy a videó csak olyan információt tartalmaz, amely segíti a felhasználót. Fontos továbbá, hogy mindig a felmerülő kérdésre válaszoljon, lehetőleg interaktívan.

Reklámfilm

Bár hagyományos TV műfajról van szó, az online térben készült reklámfilm számos új lehetőséget rejt: három kattintással minden azonnal elérhetővé és megrendelhetővé válik. Éppen ezért a hangsúly itt is a cselekvésre ösztönző interakción van: a felhasználó a fotelból megrendelheti a vágyott terméket –  ezért a reklám is ezt a folyamatot hivatott elősegíteni.

Customer Testimonial (Vásárlói ajánlás)

A Customer Testimonial videó célja, hogy nem az eladó cég, hanem például egy ismertebb közszereplő felhívja a figyelmet egy termékre és ezáltal nagyobb vásárlásra ösztönözzön. Az animáció központi eleme tehát a hiteles megszólalás, amellyel segítjük a márkaépítést. A megvalósításhoz egy olyan összetett marketing stratégiát érdemes felépíteni, amelyben a vásárlói útvonalon biztosítjuk az ajánlás lehetőségét.

Product Video (Termék videó)

A termék videók, a termék vagy a szolgáltatás működésének magyarázatára összpontosítanak, miközben kiemelik azok előnyeit. Néhány vállalatnak bonyolult termékei, komplex szolgáltatásai vannak – ilyen például a technológiai iparágak körében fordul elő. Ez a videó ilyen esetekben nyújthat megoldást: a cég munkáját a lehető legegyszerűbb, leggyorsabb és legérthetőbb módon mutatja be a nézőnek.

Company Story Video (Cégtörténeti videó)

A vállalati történeti videó prezentálja a cég imázsát: bemutatja a történetét,hangsúlyozva a vásárlók bizalomát, a közös értékeket valamint céljaikat. Számos előnye mellett a story videó a célközönség kötődését célozza, ezzel elősegítve a márka iránti bizalmat és ragaszkodást.

Videóinkkal mindannyian a marketing célok elérésében leszünk segítségére. Keressen minket, a további részletekért, hogy új szintre emelje üzleti tevékenységét. Lépjen velünk kapcsolatba. 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Creativespot animációk

Az animációs videók készítése sok kreativitást, türelmet és szakértelmet igényel. Először is fontos megtervezni a történetet vagy üzenetet, amit át szeretnél adni. Ezután válassz egy stílust és technikát, amely leginkább illik az üzenethez és a célközönséghez. A következő lépésben készítsd elő a karaktereket, háttérgrafikákat és más elemeket, majd kezdj el dolgozni az animáció létrehozásán. Ne felejtsd el figyelni a részletekre és a mozdulatok finomhangolására, hogy az animáció életre keljen. Végül, szerkeszd össze a videót, adj hozzá hangot és zenét, és készítsd el a végleges verziót, amelyet megoszthatsz a közönségeddel.

Legfrisebb írások

Tudj meg többet az animációs videók készítéséről.

Tanulj többet az animációs videok készítéséről. Nézd meg számodra mi a legmegfelelőbb választást, ha fejleszteni akarod vállalkozásodat egy animációs videóval. Iratkozz fel hirlevelünkre, hogy napra kész információkat kapjál az aktuális animációs trendekről  

1113 Budapest, Bartók Béla út 79. hello@crativespot.hu     +36704265124

Hasznos Információk

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre

You have been successfully Subscribed! Ops! Something went wrong, please try again.

© 2024 Creativespot – Minden jog fenntartva!